Проект
за програмою «АФЛАТОТ»
Розділ 1. Ти, Я і Афлатун:
Розвиток позитивного сприйняття своєї особистості
з екологічного виховання
«Посади своє дерево»
ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
ЯСЛА – САДОК № 7
м. Калинівка
Вінницька область
1.
Вид проекту: інформаційно-
практико-орієнтований.
2.
Тип проекту:
- за діяльністтю, що домінує – освітній;
- за тривалістю - короткотривалий.
3.
Актуальність проблеми.
Протягом останніх 500 років Україна втратила
понад дві третини лісів і нині за лісистістю посідає передостаннє місце в
Європі. Ліси в нашій державі займають площу
приблизно 9 млн га, тобто 15 % її території.
Знищення лісів
зумовило не лише дефіцит деревини для промисловості України, почалися процеси,
які можуть стати незворотними. Вже зараз великі території, насамперед на півдні
та сході України, відчувають нестачу води, і це прискорює деградацію природного
середовища.
Формування екологічної компетентності дітей
дошкільного віку в умовах розвитку постіндустріального суспільства набуло
нового звучання і є одним з найважливіших завдань сьогодення. Реалії сучасного
життя підтверджують: у значної частини населення нашої країни ще не сформовано
екологічну поведінку. Емоційна байдужість більшості людей до проблем
довкілля,їхнє безвідповідальне ставлення до власного здоровя, до природи
поступово ведуть до екологічної катастрофи.
В 2000 році ВЕЛ розпочала реалізацію проекту
«Парк тисячоліть», в рамках якого було створено та облаштовано десятки парків
по всій Україні, закладено пришкільні дендроділянки, надана допомога в розвитку
колекцій Ботанічних садів. Налагоджена співпраця із зоопарками.
Економія та бережливість потрібні як родині,
так і суспільству, природа має дари, що їх віддає людям (красу, блага, природні
ресурси), і до неї треба ставитися дбайливо.
Робота за програмою «Афлатот» має сприяти
підготовці дитини до реального життя, активному залученню дошкільника до
соціальної діяльності.
Корінні зміни економічного характеру, що
виникли в Україні останніми роками, зумовили потребу суспільства в економічно
гармонійній людині, яка здатна поєднувати особисті інтереси з інтересами
суспільства, мати такі ділові якості, як чесність, порядність, громадянськість.
Оскільки
знання, вміння та навички, що сформовані у дошкільному віці, мають стати
фундаментом для становлення громадянина - людини, щиро зацікавленої в розвитку
та економічному розквіті своєї держави.
Немає коментарів:
Дописати коментар